Friday, 10 April 2009

Lawak Budi Bahasa LRT

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu
berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih suka berdiri". Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.
Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan
sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, "Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
"Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!"

8 comments:

John Iverson said...

Hahaha... Malu malu...

jinggo said...

kalau tak leh bediri....
keluar saja merangak.....

PeErA said...

kalau xleh merangkak,,
guling2 je,,hehe~

Liliyuli said...

hahaha..macam² perangai..

a.b geldofg said...

hehehehehehe

kuSut said...

ahaha...
skali budi itu x betempat da...

abang besi said...

hahhaa..gile ah perasan tk igt!

iron-ejan said...

ni kes perasan cun la ni...

 

.:: KITE NYE CRITE ::. © 2008. Design By: SkinCorner