Monday, 24 November 2008

:: DAZ & 10M ::

bila saja aku melangkah ke blog ni..
hati aku meronta2 ingin menjadi salah sorang admin kat blog..
mana la tau..
kot2 klu join blog ni leh jadi glemer..
tapi tujuan sebenar aku menjadi AJK blog "kitenye crite" ni kerna 10M :


1. menghuru-harakan blog ini tanpa rasa bersalah..
2. membiarkan kehadiran aku ini membuatkan admin2 lain merasa tergugat.. (wah cam bagus je ko daz)
3. merencatkan lagi pikiran mereka yg singgah dlm blog ini.
4. menabur segala idea2 lapuk untuk diserapkan dlm blog ni
5. mencari calon suami (hahaha... mongok daz)
6. mendapat kan alaun.. (err.. leh dpt alaun ke jd admin kat sini)
7. mengkaler pelangi kan blog ini dgn cat2 murah
8. mengaktifkan otak sendiri untuk menghupdate blog ini
9. menambah kenalan (cehh ayat skema)
10. memastikan aku menjadi presiden blog kitenye cite ni..hahahha (gelak jahat)

Sekian Terima Kasih
(dah kul 5 la..aku kene pulang.. byk lg aku nk taep ni... sambung esok..)

memoridazz_hadapi dengan senyuman

0 comments:

 

.:: KITE NYE CRITE ::. © 2008. Design By: SkinCorner